Elektronikus ügyintézés
Tájékoztatás elektronikus ügyintézésről
Az elektronikus ügyintézés lehetősége a szülők, gondviselők mindennapos iskolával kapcsolatos ügyintézését segíti oly módon, hogy az eddig papír alapon benyújtott dokumentumokat elektronikus formában is elküldhetik iskolánkba.
Elérhetősége: https://eugyintezes.e-kreta.hu
A felület használatával kapcsolatos bővebb információ: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714
2019. április 01-jével az alábbi folyamatok használatának bevezetésére kerül sor:
- Kiiratkozás a köznevelésből;
- Kiiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból;
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése;
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése;
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése;
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása;
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása;
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása;
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése;
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.